آن یوسف....

خدایاااااا زمین نمیای ....

آن یوسف....

به دلت بگو ....

 آن یوسف که برگشت...

استثنا بود تو غمت را بخور......



نظرات شما عزیزان:

غلل
ساعت13:17---8 تير 1393
بسسسسسه خجالت داره
پاسخ:چی؟؟؟


atefeh
ساعت12:49---3 تير 1393
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
UPДм
پاسخ:اومدم


احمق
ساعت15:27---29 خرداد 1393
اینایی که گفتی همش رو من قبلا میگفتم چرته
ولی تا امروز که عشقم ولم کرد ..به همین سادگی که بهت میگم ...ولم کرد و من هر روز میبینمش ...دارم میسوزم وقتی امروز صبح دیدمش داشت با رفیقش به ریش من میخندیدن ...
همش زیر سر اون رفیق حروم زادشه ...
خدایا من که نمیگذرم تو هم نگذر ازش ...

حس پوچی میکنم ..کاش میشد با یه نفر بحرفم
پاسخ:بیخیال بابا منم بیخیال شدم


atefeh
ساعت16:47---26 خرداد 1393
قـبـول نیــسـت. . .
ایـن بـار تـو چـشـم بـگـذار،
مــن فـرامـوشـت مـی کنـم. . .
فـقـط تـا صـد بـشـمـار. . .
آهــسـته
آهــسـته. . .
راسـتـی. . .!
مـن بـازی را خـوب نـمـی دانـم. . .
خودم را باید پنهان کنم یا گذشته را؟
تـو را فـرامـوش کـنـم یـا خـاطـره را . . .؟!...
خسته شدم!
ایـن بـازی کـی تـمـام مـی شـود . . .؟!

پاسخ:لایک....


ارمین
ساعت12:13---26 خرداد 1393
سلام اینقد داغونی ...
چرا همیشه ی دختر باید ی پسرو عذاب بده .. ی پسر باز ی دخترو عذاب بده .........
تف ب این دختر پسرا ب این دنیا
پاسخ: سلام اره بخدا دارم میمیرم دیگه چرا آدرس وبتو نذاشتی؟؟؟


علی
ساعت15:43---25 خرداد 1393
سلام خوبی اجی شیما گلم خوشحال میشم به انجمن من بیای عضو شی فعالیت کنی جاییزه بگیری مقام بگیری ما به کاربرای فعال جاییزه کارت شارژ میدیم
پاسخ:سلام باشه عزیزم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 8 تير 1393برچسب:, ساعت 12:58 توسط شیما |